De klantenservice van KPN bellen

De klantenservice van KPN bellen

De klantenservice van KPN is natuurlijk een enorm apparaat. Er zijn zakelijke afdelingen, afdelingen voor consumenten en ook voor de partners van de KPN zijn er weer geheel andere afdelingen. Zoals u wellicht op hun eigen website al wel gezien hebt, zijn er vele telefoonnummer die u kunt bellen als u een medewerker van hun klantenservice wilt spreken. Een grote ergernis van iedere beller is als u lang in de wachtrij moet wachten. De irritante muziek vermengd met ruis helpt daarbij ook niet erg, zeker niet als de geautomatiseerde stem meldt dat er nog velen voor u zijn of dat de wachttijd minstens een halfuur duurt. Het nummer kan dan nog kosteloos zijn, u hebt wel iets beters te doen. Daarom is het aan te raden om even op onze website te kijken als u de klantenservice van KPN wilt bellen. Niet alleen hebben we alle beschikbare nummers van de klantenservice van KPN verzameld, we geven u ook diverse tips over hun keuzemenu. En daar hebben we een tweede ergernis te pakken: het warrige keuzemenu van menigeen bedrijf. U moet misschien wel 6 verschillende getallen invoeren voordat u de juiste afdeling aan de lijn krijgt. Maakt u een fout? Dan begint u van voren af aan. U wordt teruggestuurd naar een vorig menu of de medewerker aan de lijn verbindt u door met een andere afdeling waarna u weer minutenlang moet wachten in deze vreselijke wachtrij. De klantenservice van KPN is helaas geen uitzondering op de regel en daarom is het verstandig om van te voren een kijkje te nemen op deklantenservice.nl.

Lees onze tips over de klantenservice van KPN eens door

Wat kunnen we zoal voor u betekenen als u een vraag hebt over uw telecommunicatie? U bent lid van de KPN of u bent van plan om dat te worden. U wilt informatie inwinnen over de vele abonnementen, u wilt gegevens doorgeven of een storing doorgeven. Kijk dan op onze website en bepaal welke afdeling u nodig hebt. Die hebben we uiteraard voor u op een rijtje gezet. U kunt het gehele keuzemenu nu alvast doorlopen. Schrijf bijvoorbeeld op welke nummers u opeenvolgend moet intoetsen of leer het uit uw hoofd. U kunt ook de tablet, pc of laptop aanhouden als u de klantenservice van KPN daadwerkelijk gaat bellen. Dankzij dit keuzehulp-overzicht zal het niet lang duren voordat u de juiste mensen van de klantenservice van KPN aan de lijn krijgt. En dat is natuurlijk een groot goed. Dit geldt overigens niet enkel voor dit telecommunicatiebedrijf want u vindt in onze database een keur aan grote bedrijven, ondernemingen en dienstverleners. Hebben ze een keuzemenu? Dan staat dat menu uitgeschreven weergegeven op onze site. Wilt u liever op een andere manier contact opnemen met de klantenservice van KPN? Dan kunt u dat op de volgende manieren doen:

  • Stuur hen een e-mail,
  • Spreek hen aan op Facebook of Twitter,
  • Of stel uw vraag op het openbare forum van KPN.

Hebt u hulp nodig? Dan kunnen we u ook direct doorverbinden

Mocht u er uiteindelijk toch niet helemaal uitkomen dan hebt u altijd nog de optie om contact op te nemen met de Klantenservice. Onze medewerkers staan telefonisch voor u klaar om u verder te helpen. We kunnen u trouwens niet enkel van advies voorzien, maar u tevens direct doorverbinden met de juiste afdeling van de klantenservice van KPN! Dan hoeft u deze lap tekst op de site niet eens meer door te lezen. Als u dat prettiger vindt dan kunt u dat doen. Een gesprek kost u niet meer dan 90 eurocent per minuut.