Neem contact op met de klantenservice van Dong Energy

Neem contact op met de klantenservice van Dong Energy

Ben je klant bij Dong Energy? Grote kans dat je dan een keer de klantenservice van Dong Energy hebt moeten contacteren of dat in de nabije toekomst nog een keer gaat doen. Bij de klantenservice van Dong Energy kun je namelijk terecht voor al je vragen over bijvoorbeeld je abonnement of over de tarieven. Wanneer je wilt overstappen naar een andere energieleverancier of je abonnement bij Dong Energy wilt verlengen, kun je ook contact opnemen met de klantenservice van Dong Energy. 

Bellen met de klantenservice van Dong Energy? Raadpleeg eerst DeKlantenservice! 

Wanneer je contact op wilt nemen met de klantenservice van Dong Energy, dan kun je dat op meerdere verschillende manieren doen. Je kunt bijvoorbeeld het contactformulier invullen op de website. Het grote voordeel hiervan is dat je niet in een wachtrij hoeft te wachten, wat bij telefonisch contact met de klantenservice wel het geval is. Daarnaast krijg je per mail van de klantenservice antwoord op je vraag. Je hebt zowel je vraag als hun antwoord dus zwart-wit in de mail staan. Het grote nadeel van het contactformulier is echter wel dat je niet meteen antwoord krijgt. De klantenservice van Dong Energy krijgt vele contactverzoeken per dag en de medewerkers van de klantenservice kunnen er per dag maar een beperkt aantal beantwoorden. Wanneer je dus direct antwoord wilt op je vraag, kun je het beste telefonisch contact opnemen. Je kunt dan rechtstreeks spreken met een medewerker van de klantenservice die dan direct met jou aan de lijn je vraag kan beantwoorden of je probleem kan oplossen. Wanneer je echter telefonisch contact opneemt met de klantenservice, kan het wel zijn dat je niet direct geholpen wordt. Wanneer er veel klanten naar de klantenservice bellen, kan het zijn dat je in een wachtrij wordt geplaatst en even moet wachten totdat er een medewerker beschikbaar is om jou te woord te staan. Hier kun je zelf natuurlijk niets aan doen, maar het is wel iets om rekening mee te houden wanneer je besluit om telefonisch contact op te nemen. Wat ook het geval is bij telefonisch contact met de klantenservice, is dat je meestal een keuzemenu te horen krijgt. De meeste bedrijven hebben een keuzemenu dat zich afspeelt wanneer een klant naar de klantenservice toe belt. Tijdens dit keuzemenu wordt uitgelegd welke toets op je telefoon je in dient te drukken om bij de juiste afdeling uit te komen die jouw vraag kan beantwoorden of jouw probleem kan oplossen. Dit is enerzijds natuurlijk handig, omdat je dan direct met de juiste medewerker verbonden kunt worden. Het beluisteren van zo’n dergelijk keuzemenu kan echter veel tijd in beslag nemen en zorgt dus onnodig voor hogere belkosten. Wanneer je dit wilt omzeilen, raadpleeg dan DeKlantenservice. Op https://deklantenservice.nl/dong-energy/ kun je namelijk precies zien wat de contactgegevens zijn van de klantenservice van Dong Energy. Tevens vind je op DeKlantenservice ook een uitgeschreven versie van het keuze menu van de klantenservice waar je naartoe wilt bellen. Zo kun je dus, voorafgaand aan je gesprek, al bepalen welke toets je moet indrukken. Wanneer je dus contact zoekt met de klantenservice van een bedrijf, loont het zeker om eerst te kijken op DeKlantenservice: 

  • Je hebt alle relevante gegevens allemaal bij de hand 
  • Je kunt van tevoren bepalen welke toets je moet indrukken 
  • Het bespaart je een hoop tijd en dus ook geld 

Klantenservicegegevens van alle bedrijven 

Kijk dus eerst op deklantenservice.nl voordat je naar een klantenservice van Dong Energy toe gaat bellen. Je hebt zo alle nodige informatie bij de hand en je bespaart jezelf een hoop tijd en geld. Dat vindt natuurlijk iedereen fijn.